Umpa-umpa..!

2011.11.24. 19:31

"Titkos béketárgyalások-olvastam az újságban.

Szerintem nem helyes, hogy titkosak a béketárgyalások.

A háború bezzeg sose titkos.

Egy háború, ahol egy puska se dörrent!

Egy háború, ahol senki se halt meg!

Egy háború, amit észre se vett senki, mert csak a háboristák mentek oda, és ott csúnyákat gondoltak egymásról titokban.

Titokban, hahaha!"

/Ingrid Sjöstrand-Titkos béketárgyalások/

(Csak annyi a hozzáfűznivalóm, hogy ha titkosak, hogy lehetnek benne az újságban...?)

 

"Hegedül, olyan fülbántóan, mondják.

Öreg, de nem úgy, mint nagymama, nem olyan kedvesen ráncos.

A ráncai sötétek a piszoktól. A cipője papucs, spárgával kötötte a lábára.

Beoson az étterembe, és hegedül, de sose játszhatja végig, a pincérek mindig kizavarják.

Terhére van, mondják, a vendégeknek. Jó volna utána szaladni, de nem szabad.

Jó volna megnézni, hol lakik-vagy talán nem is lakik?

Ha nagy leszek, és gazdag leszek, és azt tehetem, amit akarok...

Addigra a muzsikás néni nem él már."

/Britt G. Hallqvist-A muzsikás néni/

 

/Megint csak KiRa vótam, és vagyok, meg leszek is egy darabig.../

A bejegyzés trackback címe:

https://bechantoresenpai.blog.hu/api/trackback/id/tr973409188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása