Szellemes karácsonyt...

2011.11.24. 18:35

 *Csuklok.* A fr*nc.

 Te jó ég... Az osztályban egy csomó lány pasizik most. (Na jó, vagy 4, de az már sok, így egyszerre.) Kezdek féltékeny lenni... Féltékeny?! És ezt én írtam?! Oké, totál KO vagyok... Elég má'. Pfuháháhh, tisztára, mint Risa, a Lovely Complex-ből. Bár én nem vagyok szerelmes. Senki sem tetszik. (Mondjuk én sem tetszem senkinek.) Kit érdekel.

 Már egyszer akartam írni, csak rohadt blog, már megint bebukta, azt nem mentette el. Tiszta ideg voltam. Igaz, most többet tudok írni. Akkor nem volt ihlet.

 Essen már a hó. Vagyis ne. Vagy... Elég lenne csak decemberben, bár az is minnyá' itt van. De úgy örülnék, ha látnám reggel, mikor kinézek az ablakon, hogy hó van..! Csak akkor bánnám meg, mikor kilépek a házból. Mer' oké, hogy hó, az szép. De ha fagy, lesz majd jég. Akkor bánom még, mert a s*ggem lesz kék. (Gjááááhh, de jól improvizálok!) {Hja, de am' má' esett kicsit Nyíregyen.}

 Amúgy múlt héten voltunk az osztállyal hittan órán a Magdaléneumban, azt aszonták, milyen durva lesz, meg ijedeztek. Először valami hihetetlen megható előadást láthattunk pár kezelttől, elvileg más osztályokból sírtak rajta, én néztem, de nálunk nem láttam senkit. (Én majdnem elröhögtem magam kínomban. Tudom, szörnyű vagyok...) Aztán körtúra, taliztunk a betegekkel, páran dumáltak is velük (,az már más kérdés, hogy nem nagyon értették őket), megnéztünk pár szobát, végül lepacsiztunk az egyik csajszival, aki táncikált. Visszafelé befarmoltam pár Ferrero Roché-t, csak hogy villogjak. De nem bőgtünk. Most az osztály vagy nagyon erős idegzetű, vagy eszméletlen érzéketlen. (Én személy szerint mindkettő, de mit lehessen tenni.) Arról beszéltek, hogy ők is emberek, meg hasonlók, de akkor miért kell a szánalom? Ölelés, beszélgetés, miért? Más idegenekkel sem ölelkezem, nem vigyorgok rájuk, akkor most hogy van ez? Tudom, erre is van valami okosság, nem is nagyon hibáztatok senkit, de egyszerűen...nem értem. Abszurdum, ellentmondanak saját maguknak. De oké. Legyen nekem a Te igéd szerint. (He?!)

 Hát, népek, ennyi lettem volna mára, viszolvas, drága Olvasófalva!

 /KiRa/

A bejegyzés trackback címe:

https://bechantoresenpai.blog.hu/api/trackback/id/tr343409092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása